Це канал комунікації між власниками туристичних продуктів і потенційними туристами через фейсбук.
Кожен з нас є співвласником унікальних корсунських ландшафтів, річки та заповідника. Це те, що манить до себе мешканців мегаполісу та інших міст і дозволяє нам відчувати себе багатими, навіть не маючи вдосталь грошей в гаманці. Це цінний ресурс, який можна використовувати не тільки для відпочинку, а й для реалізації творчих здібностей та додаткового заробітку в маленькому містечку. Туристичні продукти – це товари, послуги, середовище, які створюються для задоволення запиту туристів.
Щоб провести так би мовити інвентаризацію нашого туристичного потенціалу і відкрити його світу, ми сіли на вело. Кілька тижнів велопрогулянок — і вже маємо стільки захоплюючих відкриттів. Заінтригувало? Запрошую на сторінку«Корсунь travel»– маловідомі місця порадують Вас не менше, ніж відомі. Сподіваюсь, онлайн-подорож народить у Вас бажання побачити все на власні очі та підштовхне до втілення власних ідей, які можуть зацікавити туристів. Пропоную поділитись цікавими знаннями про ту чи іншу місцинку і отримати приз за внесок у розвиток інтересу до Корсуня.
Незабаром День міста. Маючи бажання започаткувати традицію відзначення пересічних корсунців, які свою любов до міста підтверджують турботою про нього, прошу Вашої допомоги: допоможіть дізнатися: ХТО ТІ ДОБРОДІЇ, які облаштували зони відпочинку вздовж нашої Росі. Буду вдячна за відгуки на сторінці «Корсунь travel» та за телефоном 068-014-87-84.
Людмила Писаревська
Деякі з них виглядають так: