«У вас на рахунку недостатньо коштів», — таку фразу сьогодні зранку почули чи не всі користувачі «Київстару», які намагалися подзвонити у справах і не змогли зв’язатися з абонентом. Багато хто відразу кинувся поповнювати рахунок, а соцмережі заполонили запитання громадян.
До речі, неможливо було встановити зв’язок і з оператором Київстару та здійснити інші запити чи операції в мережі. Цікаво, що аварія не зачепила тих користувачів Київстару, які використовують абонентську плату.
Як повідомили «Надроссю» у Корсунь-Шевченківському відділенні «Київстар», проблема виникла у зв’язку із аварією в мережі. «Не треба панікувати, — запевнили у відділенні Київстару, — зараз із цим працюють, і впродовж години, максимум до обіду послуга зв’язку має бути відновлена».
Поки що не відомо, чи повернуть людям зайве зняті кошти.
Наразі, як вихід, зазначимо, що працює Інтернет-мережа Київстару, тож можна зателефонувати посередництвом таких месенджерів, як Viber, Telegram тощо.